Translate

luni, 19 decembrie 2022

Daruri

 Oamenii sunt cel mai frumos dar pe care îl poți primi în viața aceasta!

Îi cauți,  te îndrăgostești de frumusețea umană, te întristezi pentru căderea lor și a ta, ii iubești,  ii invidiezi,  ii superi. Apoi, îți lipsesc și ii iubești, iar și iar...

Dacă am  înțelege, dacă am avea înțelepciunea  să ne prețuim, unii pe alții pentru darul Lui Dumnezeu pus, în fiecare din noi.

Dacă,  am iubi, chiar dacă doare...

Dacă L-am primi, în fiecare zi, pe Hristos,  întrupat în cel care îți cere când ii este foame sau sete, când este bolnav, sau întristat, sau singur...

Dacă Crăciunul ar fii doar despre a da,  știind cât primim de-a lungul anului...

Dacă,  chiar am putea vedea, simți, auzi și am fi recunoscători pentru darurile acestea.Măcar pentru acestea! Și pentru oamenii,  oamenii care  îți aduc bucurie !

Oamenii pot fi acel dar pe care-l așteptăm! Și azi și  mâine...





Un comentariu:

  1. Domnul să îți dăruiască oameni frumoși în jurul tău, care să îți umple sufletul de pace și bucurie!

    RăspundețiȘtergere

Miercurea fără cuvinte- trandafiri

 Miercurea fără cuvinte este găzduită  de Carmen,  https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/?m=1 Happy WW!