Translate

marți, 12 mai 2015

Paddington -lecții cu mami si Doamna la școală(2)

o parte din materialele pentru minunata carte a lui Michael ,Paddington!




origami:atenție, pliere

origami:pălăria lui Paddington!


așa facem pălăria!


Maria mea, a ajutat la făcutul valizei mici din cutie de chibrit

am învâțat să ne ajutăm colegii!






portocale!

handmade:gem de porocale si ursulet Paddington din tub hârtie igienica










Marmeladă(gem) de portocale facut de mine ,fără zahăr- am folosit fructoză!


ne-am uitat la un episod din desenul cu același nume...

atenție!

și este ca...acolo!

Mami cu ursulețul ei si cu borcanul de marmeladă!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Decorațiuni pentru sărbătorile Pascale

Îmi place să "meșteresc" ceva, pentru fiecare anotimp sau sărbătoare.  Pentru sărbătorile Pascale,obișnuiesc să fac câteva podoabe...