Translate

duminică, 31 mai 2015

Eu n-am să te caut niciodată


Eu n-am să te mai caut niciodată
Si ia acest anunț ca pe o declarație de dragoste
Vreau să te port in piept neatinsă
Și neîntinată de trecerea timpului
Să te păstrez ca pe o dragoste primordială,
Ca pe orgasmul sublim lipsind cu desăvârșire.
Eu n-am să te mai caut niciodată
De teamă să nu destram aripile noastre
Crescute pe dinăuntru, cu vârfurile pe dinafară,
Să nu răvășesc polenul așezat pe inimi
Și să nu stric echilibrul luminii
Care ne-a deslușit sângeleși căldura lui.
Eu n-am să te mai caut niciodată,
N-aș vrea ca dragostea noastră nedatată
Să fie împrăstiată prin ziare și reviste
Să fie rănită și desființată
Prin anunțurile de mjcă publicitate.
S-o aruncăm mai bine într-o sticlă , în mare.
Eu n-am să te mai caut niciodată
Aș destrăma chipul tău de inger căzut
Și l-aș picta la loc intr-o icoană cu ochi verzi
La care să se închine taote amintirile
Îm lumina după-amiezelor adormite
Cu zăpezi de altădată.

Eu n-am să te mai caut niciodată
Îmi ajung amintirile răsfrânte din doi în dor
Și n-aș vrea să pierd pe drum poezia
Pe care mi-ai împrăstiat-o ca pe un drog
prin vene, oase, tâmple și cuvinte,
 Am să duc singur dragostea noastră înainte.

Eu n-am să te mai caut niciodată
Îmi e teamă de răsărituri și sfârșituri
E bine pentru noi și antologie
Să rămânem suspendati intre timp și poezie
Să îmbrăcăm aerul înălțatelor zmee
Și să ne aruncăm in gol, in epopoee.
joi/vineri, 20/21 iunie 2013

Librar pentru o zi : Marius Tucă!
Photo: https://www.facebook.com/lutescu.liliana


Mai  multe detalii despre invitat:  http://www.mariustuca.ro/poeme.html





Photo:https://www.facebook.com/Ovidiu.Moisin?fref=ts 









 Multumesc, Ovidiu Moisin!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ser bijuterii quilling

 Hobby!  Pasiune pentru bijuterii și  quilling ! O săptămână cu spor și bucurii!