Translate

luni, 25 noiembrie 2013

Acasă- educatie si iubire

Fetele invata de mici, in joaca cum sa-si dezvolte instinctul matern,cum sa slujeasca cu bucurie, celor din casa si  celor din afara casei.Invata sa iubeasca lucrul facut cu propriile maini si sa pretuiasca, astfel, pe cei care muncesc si care le daruiesc, din munca lor, bucurii.
Trăim intr-o lume in care valorile tradionale se pierd din negrija noastră pentru ceea ce am mostenit.Adesea, căutăm in afară, ceea ce este in noi,in neamul nostru.Ne minunăm de ce unii copilasi , nu vor sa faca nimic...Pentru că, adesea, le oferim...NIMIC!
Toată zbaterea nostră pentru a  le oferi cat mai multe,cat mai bun...ne face să pierdem legătura cu ei, cu sufletul lor.Cresc si nu stim de ce nu ne sunt recunascători...In locul dragostei, le-am daruit obiecte si vrem sa primim de la ei, ceea nu am dat din prea plinul inimii?!
Datori suntem să chibzuim mai bine ce le este si ne este, de folos sufletesc.


"Am putea spune, fara sa gresim, ca suntem atata de crestini cata copilarie pura am izbutit sa pastram in noi pana la sfarsitul vietii." (Nichifor Crainic)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Miercurea fără cuvinte- trandafiri

 Miercurea fără cuvinte este găzduită  de Carmen,  https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/?m=1 Happy WW!