Translate

joi, 1 august 2024

Welcome August!

 Sunt recunoscătoare pentru luna iulie,  pentru toate încercările și soluțiile găsite,  pentru călătoriile pe care le-am făcut , pentru lecțiile învățate,  pentru  însănătoșirea fiului meu (după mai bine de  4 luni!), pentru micile victorii legate de organizarea casei și a lucrului de mână, pentru ploaia care a căzut în câteva rânduri...Mulțumesc,  Doamne, pentru că ai dăruit , prietenilor noștri, un băiețel sănătos și tare cuminte!

























Să vă fie frumos în suflet ca într-o grădină bine îngrijită!
Un august cu timp pentru toate: citit,  călătorii, hobby-uri,  iubire,  rugăciune,  dans, muzică, muncă,  fotografii frumoase pentru amintiri de neuitat!
Vă îmbrățișez cu toate florile mele!
 

4 comentarii:

  1. Daca ai scris pe undeva de boala fiilui tau, eu am ratat acest lucru. Mă bucur să citesc însă că acum e bine sănătos, ceea ce vă doresc tuturor. Multă sănanate si celui mic și recuperare ușoară mamei. Se pare că a fost un iulie cu bucurii multe. Vă doresc un august si mai bogat in astfel de momente.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult pentru gândul cel bun! Primesc cu bucurie, urările de sănătate și urările pentru un august binecuvântat!
      Întorc, înzecit , urările și gândurile bune!
      Să-ți fie frumos, bine și cu senin această lună de vară!
      Spor și idei creative pentru proiectele tale!

      Ștergere
  2. Slava lui Dumnezeu pentru insanatosirea fiului tau Lili. Ai avut o luna plina de bucurii. Iti doresc ca si luna august sa fie cel putin la fel.
    Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajută pentru toate!
      Multă sănătate, spor, bucurii și timp pentru proiectele tale și pentru nepoțeii tăi minunați!
      Weekend minunat!
      Te îmbrățișez, dragă Ioana!

      Ștergere

Brioșe cu mere

 De-a lungul timpului,  am tot căutat o rețetă de brioșe cu mere, pentru perioada de toamnă și iarnă.  Am.testat multe rețete! Unele au avut...