Translate

duminică, 11 august 2024

Duminică binecuvântată

 "O Măicuţă sfântă, te rugăm fierbinte

Să ne-asculţi cu milă marea rugăminte.

 Nu lăsa, Măicuţă, să pierim pe cale,
Căci noi suntem fiii lacrimilor tale!

Când plângeai sub cruce, Maică-ndurerată,
Te-a primit de Mamă omenirea toată.

Călători pe mare, veşnic în primejdii
Noi ne-am pus în tine flacăra nădejdii.

Tu eşti steaua mării călăuzitoare,
Eşti şi aurora veşnicului soare.

Când nori grei şi ceaţă înegri-vor zarea,
Vino, sfânt Luceafăr, să ne-arăţi cărarea.

Şi condu-ne barca prin orice furtună,
Ca în portul veşnic să fim împreună."






Imagini din biserica Sf Cuv.Parascheva, Bragadiru,  Ilfov!

***
Prinși cu grijile lumii, uităm,  adesea, să auzim și să ascultăm cu inima, cuvintele ziditoare din Liturghie sau predici. 
Uneori,  nu ajung la noi, la sufletul nostru,  nici dragostea și milostivirea Maicii Domnului! Nici lacrimile și rugăciunile monahilor! 
Poate, ne oprim, o clipă,  și lăsăm  să ajungă până în inima noastră,  mirosul de smirna, rugăciunile ce se fac  în post, cuvintele sfintei liturghii...
Doamne,  luminează ochii mei, picură-mi în urechi, cuvintele Tale, dătătoare de viață! Și iarta-mă! Iarta-mă și învață-mă,  iar, drumul spre Tine!

***
Duminică binecuvântată,  oamenii frumoși!


4 comentarii:

  1. o duminică binecuvântată, la umbra lui Hristos, cu pace și bucurie! 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos!
      O săptămână cu pace și bucurie sub ocrotirea Maicii Domnului!

      Ștergere
  2. Binecuvântată sunt și eu, draga mea, că te am pe tine. Mulțumesc pentru toate liturghiile pe care le-am trăit împreună, dar în special pentru cea de astăzi. 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar din dar, Daniela!
      Nu întâmplător ne-a adus Domnul împreună!
      Doamne ajută să ne bucurăm mulți ani de clipele acestea de rugăciune, lucru , conversații, povești...
      Mulțumesc și lui Cristian pentru că ne dă timp să stăm de vorbă!
      Te îmbrățișez!

      Ștergere

Brioșe cu mere

 De-a lungul timpului,  am tot căutat o rețetă de brioșe cu mere, pentru perioada de toamnă și iarnă.  Am.testat multe rețete! Unele au avut...