Translate

vineri, 2 august 2024

Arome si culori de vară

Ce mai gătiți?
Cu ce vă mai răsfățați?

Las aici, câteva imagini cu mâncarea de ...post, gătite în ultima perioadă! Sau mâncare pentru vegetarieni!

Salată cu paste de orez și cu un mix de legume!

Am mâncat într-un restaurant chinezesc și mi-a ideea de bază. Am adăugat câteva ingrediente și am fost mai mulțumită de rezultat. 

Am facut-o și cu paste subțiri și cu paste mai groase,  de orez.






Apoi, salata guacamole!

Câteva felii de pâine prăjite,  3-4 bucăți de avocado,  o roșie, câțiva căței de usturoi, ardei kapia,  busuioc proaspăt,  ceapă, lămâie,  ulei de măsline,  sare și piper...



Nelipsita salată de vinete!

Clasică sau cu ardei copți! Sau cu dovlecel!


De dragul părinților noștri, în amintirea lor, am făcut tocăniță de cartofi,  nelipsită în copilăria noastră.

Am pus la murat castraveți,  la-nceputul lunii iulie și acum, ne tot bucurăm de ei!


Ieri, am făcut o plăcintă de mere și cu aluatul rămas,  am făcut câteva gogoși!


Diminețile,  bruschetele dispar repede din farfurie!

Simple sau cu mozzarela( pentru cei care nu tin post!), sunt delicioase!




Ne răsfațăm cu limonade , sorbeturi...

Sorbet de mango!


Sorbet de zmeură!



Limonade cu mentă din grădină,  miere de salcâm,  lămâi, portocale...






Nu ne lipsesc fructele și legumele!

La mare căutare: pepenele roșu, nectarinele, caisele!

Poftesc la zmeură, pepene galben, afine!

O salată de fructe!😍❤

Nelipsită,  salată de vară cu  roșii,  castraveți,  ceapă,  busuioc, cu sau fără brânză (tofu)!

Să vă bucurați de toate aromele verii și să avem recunoștință pentru pământul acesta roditor!


2 comentarii:

  1. Multumesc pentru rasfatul vizual si pentru ideile minunate.
    Sunt multe lucruri pe care nu le-am incercat. Totul arata delicios...
    Un august plin de arome! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Suzana!
      Încerc tot felul de rețete din bucătăria noastră sau cea Internațională, pentru că gătesc, adesea cu Maria, fiica mea. Își dorește să învețe să gătească bine, ca parte din independența spre care tinde!
      Un august plin de savoare!

      Ștergere

Brioșe cu mere

 De-a lungul timpului,  am tot căutat o rețetă de brioșe cu mere, pentru perioada de toamnă și iarnă.  Am.testat multe rețete! Unele au avut...