Translate

vineri, 30 august 2024

Transformări creative- capace și dopuri

 Obișnuiești să strângi capace de la bere sau sucuri, dopuri de plută de la sticlele de vin băute cu prietenii?

Ei bine, crede-mă,  poți face multe lucruri utile sau trăznite cu aceste colecții  de capace sau dopuri. 

Pe blogul lui Mniko, http://mniko.blogspot.com/2024/08/transformari-creative-2024-august.html , există o provocare în fiecare lună, pentru a recicla în mod creativ. 

Fii creativ!

M-a ispitit foarte tare să fac cercei din capace de la bere! Mi s-a părut haios!





Pentru a meșteri cercei din capace,  ai nevoie de o  sulă cu care să dai găurile, un clește de bijuterii,  tortițe,  mărgele ...
Ideea cerceilor din capace nu- mi aparține,  dar, m-a prins.
O să mai fac!

3 comentarii:

  1. Ce inventiva esti! Capacele alea au o dimensiune foarte buna pentru cercei. Totusi nu ma gandisem. Nu te poti zgaria de onduleurile alea?
    Eu ma gandisem la medalioane. Este de incercat.
    Felicitari pentru idei, draga Liliana! Un septembrie cat mai frumos!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos ,Suzana!
      Timp să avem că proiectezi și inspirație Sven!
      Septembrie minunat!

      Ștergere
  2. Chiar e haios! 😃 Și când mă gândesc ca e in plină desfășurare Oktoberfest! Unde ar fi mai potriviți decât la un festival al berii?! 😃
    Sunt foarte reușiți! Faină idee! 😍

    RăspundețiȘtergere

Brioșe cu mere

 De-a lungul timpului,  am tot căutat o rețetă de brioșe cu mere, pentru perioada de toamnă și iarnă.  Am.testat multe rețete! Unele au avut...