Translate

duminică, 4 august 2024

Din bucuriile zilei

 M-am trezit împreună cu Soarele!


El colora, încet,  cerul plin de nori, eu, mă cuibăream, în hamac, sperând să mai prind o oră de somn. 

Știți cât de bine se doarme afară,  în hamac?

Am lenevit puțin,  în parfumul grădinii și în  concertul vrăbiuțelor. 

Apoi, am lăsat timpul să curgă și m-am predat zilei!

Din bucuriile unei zile de duminică!









După-amiaza, a fost pentru film!

"Esti acolo Doamne? Eu sunt, Margaret"   este un film american de comedie-dramă, din 2023, scris și regizat de Kelly Fremon Craig.

"Margaret Simon are doar 11 ani când familia ei se mută din New York City la Farbrook, New Jersey. Mama Margaretei este creștină, iar tatăl ei este evreu. Margaret a fost crescută fără o apartenență la o credință și nu este practicantă, deși se roagă frecvent lui Dumnezeu cu propriile ei cuvinte, începând prin a spune: „Ești acolo, Doamne? Sunt eu, Margaret”. Începe să se simtă inconfortabil cu lipsa ei de apartenență religioasă. Pentru o temă de la școală, ea alege să studieze credințele religioase ale oamenilor, sperând să rezolve astfel problema propriei religii"


Seara, ca în ultimele 3 zile,  am stat  cu fiica mea și am ascultat concertul de la festivalul Kimaro, de la Constanța. 

"Două mâini in taina s-au întâlnit 
Buzele mai apoi s-au dăruit 
Inima e doar una și e de ajuns
Pentru-amândoi
Vorbele prea puțin îți pot oferi
Se-ntâlnește minunea de-a te iubi
Chiar de-i scurta, mult prea scurta
Viata mea.. ți-o voi da.

Strânge-mă-n brațe iubește-mă asta vreau, asta vreau

Fericire-n schimb am să-ți dau, am să-ți dau, am să-ți dau
Păstrează- mă doar ca p-un dar.

Pașii tăi căutându-te se vor opri
Am să-ntind mâna care te va primi
Am să râd și-am să cânt cu tine
Tot mereu
Am să-ți fiu ecou."

Acum, în fundal,  il aud pe Radu Almășan  de la Bosquito!

A fost melodia pe care am tot fredonat-o și dansat-o , cu gândul la dragul meu....

Apoi, o să cânte Compact! A fost una din formațiile mele de suflet, în liceu!

"Imi amintesc de tine

stăteai in fața mea

A fost de-ajuns o privire ce n-o pot, n-o pot uita..."

***

Și peste toate se lasă tăcerea și inima e plină de recunoștință pentru frumusețea și pacea zilei!

Doamne, dăruiește-mi să văd mereu, darurile pe care mi le dăruiești în fiecare zi!

Noapte cu pace, oameni frumoși!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Brioșe cu mere

 De-a lungul timpului,  am tot căutat o rețetă de brioșe cu mere, pentru perioada de toamnă și iarnă.  Am.testat multe rețete! Unele au avut...