Translate

joi, 29 august 2024

Transformări creative- la indigo

  Mi s-a părut  provocatoare și distractivă tema propusă de Mniko , https://mniko.blogspot.com/2024/08/transformari-creative-2024-august.html,  la transformarea creativă pe luna august,  tema" la indigo ".

Aveam  un tocător pe care îl scosesem din uz pentru că era "obosit". Mi-am dorit să fac o decorațiune pentru bucătărie. Aș fi vrut un proiect decoupage.

Cu o mână de cuie, o bucată de sfoară am făcut "vaza", montată pe tocător.


La  floarea soarelui am lucrat cu fâșii de hârtie. Îmi place să lucrez quilling! Mi-a luat ceva timp și nu e un proiect terminat.








Îmi doresc să mai  adaug 2 flori și eventual,  să curăț lemnul și să-l pictez. 

4 comentarii:

  1. Îmi place cum ți-a ieșit decorațiunea! Este foarte drăguță! Nu am lucrat cu metoda quilling, nu am răbdare sau nu știu...
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc frumos, Mihaela!
    Mă bucur că nu a trecut neobservat proiectul meu!
    Quilling e artă cu migală, răbdare și multă muncă.
    Cred, însă, că dacă îți propui și aloci ceva timp, vei reuși să faci lucruri minunate din fâșiile de hârtie.

    Seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  3. A ieșit ceva foarte frumos, și are... un aer rustic care mie-mi place foarte mult! 😍
    Floarea e superbă! Deși îmi place "stilul quilling" sunt un dezastru 😅 dar nu renunț!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos - ai avut o idee geniala. :) Imi surade ideea decorarii de astfel de obiecte.
    :)

    RăspundețiȘtergere

Brioșe cu mere

 De-a lungul timpului,  am tot căutat o rețetă de brioșe cu mere, pentru perioada de toamnă și iarnă.  Am.testat multe rețete! Unele au avut...