Translate

joi, 4 aprilie 2024

Mâncare de post

 Câteva preparate din ce am pregătit  sau am cumpărat,în perioada aceasta!

Ciorbă falsă de burtă ( cu ciuperci pleurotus)



Pesto cu leurdă 


Mâncare de ștevie cu leuștean proaspăt 

Ștrudel cu mere 
Tofu prăjit în ulei de susan, cu susan alb  și negru 

Ardei copți 

Măsline,  humus

Supă ramen cu ciuperci shitake 


Supă de urzici 


Prune afumate 


Supă  picantă de năut,  cu ciuperci și mazăre 

Papucei de vinete cu ciuperci 


Legume la cuptor 






Salată cu fasole albă și roșie 


Paste cu sos de rosii și busuioc 

Mâncare de praz cu măsline 
Fasole prăjită 


Orez în stil asiatic 
Mâncare de praz cu un mix de măsline 



Salată cu fasole roșie și leurdă 


Salată orientală 

Orez cu ciuperci 

Salată orientală 


Ciorbă de legume 
Sarmale 

Compot de vișine făcut în casă 


Sarmale de post( cu legume și verdețuri)


Humus, Salată de vinete,  ridichi, ceapă verde

Shorma de post

Piure de post cu salată verde 
Mâncare de ștevie 
Ciorbă de păstăi 
Paste 
Clătite 
Orez cu busuioc 

Ceai cu citrice, 
ghimbir și miere


4 comentarii:

  1. Mi-a zburat somnul. Mai ales pe la mancarea de masline...:))) sau salata orientala. Totul arata absolut fabulos. si imi place ca este atata diversitate!!!
    Pupici si felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neața!
      Mă bucur că ai găsit ceva interesant in postare!
      E mereu o problemă, mai ales în post, ce mai gătim...
      O zi cu inspirație!

      Ștergere
  2. vai, dar ce foame mi s-a făcut! Și uite așa mi-am amintit că nu am luat cina. Totul arat delicios. Felicitări pentru un așa meniu diversificat pentru o perioadă pe care mulți o consideră imposibilă.

    RăspundețiȘtergere

Pască cu ciocolată albă

  Ingrediente: 1kg brânză de vaci 400 g ciocolata alba  200 g zahar 1 kg branza dulce de vaci 20% grasime 6 oua 1 lingura esenta de portocal...