Translate

joi, 25 aprilie 2024

Decorațiuni pentru sărbătorile Pascale

Îmi place să "meșteresc" ceva, pentru fiecare anotimp sau sărbătoare. 
Pentru sărbătorile Pascale,obișnuiesc să fac câteva podoabe de decorat casa, decorațiuni de oferit cadou, felicitări handmade , ouă quilling , ouă pictate,  ouă "imbrăcate" cu diferite materiale. Sau decorațiuni dulci, bune de mâncat!
Încep să lucrez la ele, imediat după Sf.Valentin (14 februarie).
Uneori, la  cele quilling,  lucrez cu  6-7 luni înainte de sărbători. 

A dărui ceva făcut de mâinile tale mi se pare atât de minunat! Să lucrezi la ceva, de dragul acelei persoane la care o să ajungă darul!
Să te străduiești să-l faci cât mai frumos!



 






Working progress!
Spor și bucurii!

4 comentarii:

  1. Ce frumooos! Intotdeauna mi-a placut sa pot privi macar putin in culisele in care prind contur creatiile. Este ceva magic.
    Imi plac mult ouale decorate - am mai vazut ce este drept quilling (am primit si eu unul si inca il mai am) dar cu alt model. Imi place mult varianta aleasa de tine.
    Iar ouale pictate sunt adorabile. Chiar am pastrat cateva de anul trecut, sunt sparte cam pe jumatate si ma gandeam ca poate voi reusi sa gasesc o mica fereastra sa incerc sa „pictez” ceva.

    Ai perfecta dreptate - e minunat sa daruiesti 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos!
      Timp binecuvântat pentru
      Florii cu bucurii!

      Ștergere
  2. Arata cu adevarat minunat decoratiunile create de tine.
    Ai dreptate cand spui ca trebuie incepute din timp...
    Felicitari! Cu siguranta vor fi primite cu multa bucurie.
    Un final de saptamana minunat!🤗❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos!
      Weekend minunat, cu tihnă și spor în toate!

      Ștergere

Miercurea fără cuvinte _ intre răsărit și apus

  Miercurea fără cuvinte este găzduită de Carmen! https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/?m=1 Happy WW!