Translate

marți, 16 martie 2010

Pasiune sau cunoastere?

Mi-a dorit foarte mult sa pot lucra haine,decoratiuni,accesorii pentru familie si prieteni...Intr-o zi,cu multi ani in urma, am inceput sa croiesc haine si apoi, sa le fac.Am invatat in 15 ani multe si inca mai am de invatat!
Tarziu,am descoperit ca imi place sa pictez si n-am lasat pasiunea aceasta fara studiu.Am inceput sa pictez icoane pe sticla,sa pictez pe diferite materiale naturale,obiecte din casa...
De putin timp am pus in practica ce stiam despre fabricarea martisoarelor, felicitarilor...Si mi-a placut ce a iesit!
   Imi doresc sa am un kit pentru quilling (http://www.casutacopiilornostri.net/arta-de-a-rula-hartia-quilling/)!Apoi, sa lucrez un quilt sau patchwork...
Vreau sa dezvolt copiilor mei pasiunea pentru frumos, pentru lucru facut de mainile lor.
Fac toate acestea pentru ca imi place si pentru  a fi un exemplu celorlalti.
Se pot face lucruri frumoase daca iti doresti sa inveti,sa cauti, sa ai rabdare, sa pui pasiune, sa acorzi timp...Eu am putut sa fac lucruri la care nici nu visam in adolescenta si cred ca sunt multi oameni care nu si-au descoperit aceasta latura sensibila si nu stiu ca pot iesi lucruri minunate din mainile lor!
Pledez pentru intoarcerea la lucrurile simple, la indemana fiecaruia din care se pot face haine,jucarii, decoratiuni,felicitari...utile si frumoase!
Toate pasiunile mele,descoperite in timp m-au invatat ceva despre mine, despre oameni si despre Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Miercurea fără cuvinte- trandafiri

 Miercurea fără cuvinte este găzduită  de Carmen,  https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/?m=1 Happy WW!