Translate

sâmbătă, 20 martie 2010

De ce mi-am facut blog...

Am tacut mult timp,am uitat ani multi de pasiunile, visele mele.
N-am avut timp sau n-am putut sa invat sa zbor cu aripile deshise larg spre Dumnezeu!
M-am mintit,m-am ascuns in lucrurile cotidiene, m-am zbatut sa traiesc intr-o lume care nu ma vroia,langa oameni care mi-au pus fiinta intr-un sablon fara sa-mi  vada sufletul,durerile mele...dorul meu de libertate spre cunoastere.
M-am temut sa spun ce doresc...
Azi, dupa un timp de "crestere" duhovniceasca, m-am intors catre lume si vreau sa inmultesc talantii care mi s-au dat.Vreau sa port in mine firea Mariei si a Martei, surorile lui Lazar!
Vreau sa ma regasesc in rugaciunile si-n dragostea pentru Hrisos a  Mariei Egipteanca!
Am tacut!
Mi-am facut acest blog pentru a-mi "expune" sufletul.pentru a construi relatii de prietenie,pentru a impartasi cu "aproapele" meu visele,ideile,cuvintele_picaturi de suflet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Miercurea fără cuvinte- trandafiri

 Miercurea fără cuvinte este găzduită  de Carmen,  https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/?m=1 Happy WW!