Translate

vineri, 26 martie 2010

Cat de aproape suntem de Dumnezeu?

Cat de aproape suntem de Dumnezeu?
Familia,profesia sau pasiunile ne aduc mai aproape de cer?
Vedem in intamplarile vietii lectii de smerenie, de pocainta, de daruire totala in bratele Lui Hristos,de milostenie?
Cat de aproape de Dumnezeu ne-a adus acest post?
Nu cumva,cei mai multi dintre noi,ne-am risipit in valtoarea vietii si n-am apucat sa "gustam"din dulceata unui post adevarat?!
De cate ori mi-am aplecat genunchii spre rugaciune?
Cate fapte bune si placute lui Dumnezeu am facut?
Mi-am iubit si iertat pe cei apropiati?
Am invatat sa iert ceea ce pare de neirtat?
Acum, ca si altadata,am gustat din "amagirea"vietii si n-am trait postul ca pe o perioada de pocainta,de smerenie, de iubire.
Se apropie perioada patimilor si ma rog sa am mai multa aplecare catre rugaciune,catre suflet ca sa pot gusta din Hristos la sarbatoarea Invierii.
Bucurati-va si va intristati! Vine perioada deniilor:daruiti acest timp Domnului care pe toate  ni le daruieste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Miercurea fără cuvinte- trandafiri

 Miercurea fără cuvinte este găzduită  de Carmen,  https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/?m=1 Happy WW!