Translate

joi, 10 octombrie 2024

Foietaj cu mere





 Am adus din grădină,  câteva dalii , să-mi bucure ziua,  ori de câte ori trec prin living.

Am încercat o rețetă nouă cu mere, văzută pe instagram.

Ușor și rapid! 

Ai nevoie de un foietaj,  4-5 mere, zahar brun și praf de scorțișoară. 

Taie merele în felii subțiri. 

Stropește-le cu lămâie să nu oxideze. 

Taie foaia de  foietaj în 4 pătrate. 

Pe fiecare pătrat, trasează liniile unui pătrat,  la distanță de 1cm de margine. Pune peste  acest pătrat , zahar brun și scorțișoară. 

Apoi,  așează, frumos feliile de mere.

Când ai terminat de aranjat merele,  pudrează-le cu zahăr și scorțișoară. 

Unge marginea cu gălbenuș de ou.

Dă tava la cuptorul preîncălzit,  pentru 30 de minute,  la 180 grade.




Aseară,  am reușit să fac sărățele!
Am încercat o versiunea mai puțin sărată.In loc de telemea,  am folosit 1 kg de brânză proaspătă de vaci .
Au ieșit bunnneeee!


Pentru că de puțin timp , fiicei mele a început să-i placă lasagna bolognese,  azi  am răsfățat  fetiță și soț,  cu o lasagna gătită în casă. 



Voi, ce mai gătiți? 
Ce pregătiți pentru pachețelul de luat la liceu sau la servici?

***
"Bunătatea este limbajul pe care surdul îl poate auzi și orbul îl poate vedea.” 
Mark Twain

Noapte cu pace!

Un comentariu:

  1. Ce de bunatati ai facut!!!! Si eu vreau sa incerc o reteta vazuta pe net: e un mar, un ou, ciocolata... si ar iesi ca un fel de tortulet. Sunt foarte curioasa.
    Dar pana atunci am facut azi niste aluat pe care l-am impartit intr-un fel de cozonacei briose si o placinta cu branza.. uiet chiar o sa scriu maine cum am facut ca sa nu uit, ca eu mereu improvizez :))).

    Arata foarte bine saratele si lasana si foietajul.
    Te imbratisez cu drag :*

    RăspundețiȘtergere

Foietaj cu mere

 Am adus din grădină,  câteva dalii , să-mi bucure ziua,  ori de câte ori trec prin living. Am încercat o rețetă nouă cu mere, văzută pe ins...