Translate

luni, 14 octombrie 2024

53

 Mult sau puțin!

Cândva așteptam și îmi plăceau anii care se ascundeau în cifre.

Cândva,  numerele îmi spuneau ceva. 

De câțiva ani, număr anii dar, ei nu-mi mai spun mate lucru. Doar trec! Uneori, prea repede!

Ce imi doresc?!

Să trăiesc conștient prezentul, să mă bucur cu recunoștință pentru toate câte mi se dăruiesc,  să fiu sănătoasă și să dăruiesc  bucurie!






Mi-am petrecut ziua în familie,  cu fiul, fiica soțul și mama mea!
Ieri și azi, am fost la biserică,  cu mama!










Mulțumesc,  Doamne,  pentru anii care au trecut și te rog, poartă-mi de grijă și în anii care vor mai trece peste mine!

2 comentarii:

  1. La multi si binecuvantati ani! Cu liniste si bucurie in suflet!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, frumosi si sanatosi!! Cred ca nu am mai numarat anii de acum 22 :) La 22 am cam ramas si culmea, desi ii stiu preabine pe ceilalti 22, tot asa ma simt si ma raportez. :))
    Imbratisari cu mult drag :* si numai bine si frumos sa fie!!
    🎂💐

    RăspundețiȘtergere

53

 Mult sau puțin! Cândva așteptam și îmi plăceau anii care se ascundeau în cifre. Cândva,  numerele îmi spuneau ceva.  De câțiva ani, număr a...