Translate

luni, 23 septembrie 2024

Gnom de toamnă_ transformări creative

 Dacă ai puțin timp și vrei sa te relaxezi,  pregătește-ți un decor de toamnă din materiale reciclabile din gospodărie. 

De ceva timp, meșteresc, când am timp, la câteva decorațiuni  de toamnă. 

Recunosc, îmi place enorm să împodobesc casa și să  fac tot felul de lucruri folosind  în mare parte, ceea ce am deja, in casă. 

Gnomi

Ai nevoie de :

  •  borcănașe sau o sticluțe ( eu am folosit sticluțe!)
  • Fetru sau orice  bucată de material textil pentru îmbrăcăminte 
  • Fire pentru păr și barbă 
  • Bile de lemn
  • Pistol de lipit 
  • Opțional, perforatoare cu frunze și hârtie colorată
  • Desigur, chef de joacă 🤗




La final, perechea de gnomii, și-au  găsit căsuță,  în living. 



Mulțumesc, Mniko! 

***
„Copilul râde: înţelepciunea şi iubirea mea e jocul; tânărul cântă: jocul şi înţelepciunea mea e iubirea; bătrânul râde: iubirea şi jocul meu e înţelpciunea”.
L. Blaga

5 comentarii:

  1. Cât de drăgălași sunt! Felicitări pentru realizare. O să las două intrări că sunt de fapt două proiecte și este permis să participi mai multe proiecte pe temă.
    PS: să știi că poți face și lucrări de la temele lunilor trecute și să le pui în tabelul suplimentar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Mniko!
      Sigur, dacă am timp, mi-ar plăcea sa mai fac ceva din provocările din urmă!
      Seară cu tihnă!

      Ștergere
  2. Ti-ai amenazjat un adevarat coltisor al Toamnei acolo!! Ce draguta este perechea :). imi place mult cum arata. Mai ales ca sunt doi - nu se vor plictisi deloc :D
    Ce citat frumos din Blaga ai lasat la final 💗.
    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos!
      Mă relaxează foarte mult să "meșteresc" și îmi place să aduc anotimpurile, rând pe rând și în casă!
      Sunt bucurii mici!
      Seară frumoasă!

      Ștergere
  3. Ce simpatici! Imi place cum i-ai incadrat in decor! Felicitări.
    Dovleceii sunt din ipsos?

    RăspundețiȘtergere

Bucurii simple

  24 septembrie, Sf. Siluan Athonitul " Smerenia nu se învață dintr-o dată. De aceea a zis Domnul: „Învațați de la Mine smerenia si blâ...