Translate

marți, 24 septembrie 2024

Bucurii simple

 


24 septembrie, Sf. Siluan Athonitul

" Smerenia nu se învață dintr-o dată. De aceea a zis Domnul: „Învațați de la Mine smerenia si blândețea” (Mt 11, 29). Ca să înveți ai nevoie de timp. Unii au îmbătrânit în nevointe și totuși  n-au învățat smerenia și nu pot înțelege de ce nu le merge bine, de ce n-au pace și sufletul lor e mâhnit, și abătut."

Sf. Siluan Athonitul

***

Azi am reușit să mă bucur de puțin ( vreo 3 ore!😊) timp cu Daniela !

Ea a cusut la goblen,  eu m-am străduit să învăț să  croșetez o betelie pentru pantalonii croșetați. Nu prea mi-a ieșit și am renunțat,  momentan. Mi-am făcut de lucru cu un nou proiect de toamnă: șal!

E minunat să petreci timp cu cineva care are pasiuni ca tine!

Mulțumesc frumos,  Daniela!


Recunoștință pentru acest timp!

***

"Dacă vrei să mergi repede, mergi singur. Dacă doriți să mergeți departe, mergeți împreună."

Proverb african

Un comentariu:

  1. Ce frumos că puteți să vă întâlniți și să lucrați împreună. Eu am avut cel mai mult spor la craft când aveam fetele alături. O să-mi fie greu să mă dezvăț să le am aproape la chestiile astea.

    RăspundețiȘtergere

Bucurii simple

  24 septembrie, Sf. Siluan Athonitul " Smerenia nu se învață dintr-o dată. De aceea a zis Domnul: „Învațați de la Mine smerenia si blâ...