Translate

sâmbătă, 29 iunie 2024

Vacanță

 Ce reușim să lăsăm în urmă?!

Ce amintiri sunt ziditoare?

A petrece timp cu fiica mea sau cu fiul meu, este un dar! Un dar și o responsabilitate!

Am încercat,  de-a lungul timpului,  să le dăruiesc experiențe,  să le deschid mintea și sufletul, spre artă!

Fiul meu, cântă la pian de la 5 ani! A fost darul lui! Nu doar cântă,  desenează sau scrie, gătește sau joacă, ca actor amator...

Fiica mea, scrie  și citește, de la 4 ani!

Darul ei, însă,  e desenul! Și scrisul, doar e la filologie!

Cât putem să le fim aproape ? Cât timp ne putem programa,  vacanțe, împreună?

Momentan,  mă bucur,  că amândoi , vor să petreacă timp cu mine! 

Mă bucur să descoperim,  împreună,  locuri sau scriitori, o mâncare sau o muzică,  un oraș sau  un muzeu...

Dacă,  de vreo 3 luni,   am tot petrecut timp cu fiul meu , din cauza problemelor de sănătate,  săptămâna aceasta,  am plecat cu fiica mea, la Cluj!

În fiecare an, aleg un oraș,  din România,  pe care nu-l știm,  și-l colindăm, la pas. Încercăm să vedem cât mai multe din obiectivele turistice,  să simțim orașul, să gustăm,  puțin din istoria lui....













Pentru că în Cluj-Napoca se întâmplă mereu ceva în domeniul artistic, zilele acestea , este un festival de operă,  în aer liber, în piața Unirii.

Încercăm să ne bucurăm cât putem de aceste seri...






Un popas: Maria pictează,  eu, croșetez!❤

Cel mai frumos timp, e acela când creștem împreună,  în iubire și cunoaștere!


Weekend binecuvântat!

La mulți ani binecuvântați sărbătoriților acestei zile!


4 comentarii:

  1. Mă bucur nespus pentru această vacanță a voastră, mamă fiică. Știi că și eu am mers de câteva ori cu Maria mea.
    Bucurați-vă de acest timp binecuvântat împreună! Și adunați cât mai multe comori în cufărul amintirilor.
    Vă îmbrățișez pe amândouă! 🤗❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim!🤗😘
      Sper, îți doresc să mai existe timp să călătoriți, împreună!
      Duminică cu tihnă!

      Ștergere
  2. La cat mai multe amintiri din acestea atat de frumoase si pretioase sa adunati in albumul acesta al vietii, impreuna.
    Imbratisari!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim frumos!
      Doamne ajută să ne bucurăm cât mai mult, una de cealaltă, de experiențe noi, de călătorii...
      Vară minunată!🤗😘

      Ștergere

Gând

 ”- Bunico ,cum se pierde viața? - Viața este pierdută în multe feluri, fiule. Se pierde când vrei să trăiești viața altora și nu a ta. Se p...