Translate

marți, 1 mai 2018


De dor

"Mă culcasem lângă glasul tău.
Era tare bine acolo şi sânii tăi calzi îmi păstrau
tâmplele.

Nici nu-mi mai amintesc ce cântai.
Poate ceva despre crengile şi apele care ţi-au cutreierat
nopţile.
Sau poate copilăria ta care a murit
undeva, sub cuvinte.
Nici nu-mi mai amintesc ce cântai.
Mă jucam cu palmile în zulufii tăi.
Erau tare îndărătnici
şi tu nu mă mai băgai de seamă.

Nici nu-mi mai amintesc de ce plângeai.
Poate doar aşa, de tristeţea amurgurilor.
Ori poate de drag
şi de blândeţe.
Nu-mi mai amintesc de ce plângeai.

Mă culcasem lângă glasul tău şi te iubeam
.
 "

Nichita Stanescu"Cantec de dor"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te bucură creștine

  Te bucură, creștine, începe postul mare! E vremea împăcării cu toți ce te-au hulit,  Împacă-te cu tine și cu aceia care,  Fără de voie poa...