Translate

miercuri, 22 martie 2023

Primăvară în grădină

Se simte primăvara in mireasma zambilelor,  în parfumul delicat al copacilor înfloriți...
De o săptămână, am reînceput treaba în grădină: am plantat câțiva trandafiri, 2 clematis, crăițe, părăluțe și panseluțe mici pe care , de obicei, le folosesc la decorarea prăjiturilor, torturilor. Am reușit să curăț grădina de buruieni și uscături, să montez o arcadă pentru clematis și passiflora, să pun usturoiul care încolțise, în pământ.
Azi, vreau să pun arpagicul, să pun semințe de pătrunjel și să tund trifoiul!
De acum și până toamna târziu, petrec câteva ore bune, pe zi , în grădină și asta îmi aduce multă bucurie!














Floare de untișor!

 Sunt recunoscătoare pentru grădina mea, pentru plantele care o infrumusețează!

5 comentarii:

  1. "Mă duc şi astăzi pân’la Dumnezeu.
    El umblă încă’n umbrele grădinii.
    Hotarul Lui vizibil dinspre noi
    sunt trandafirii, volbura şi crinii.

    Numai cu bucuria calc prin rouă
    văzduhul limpezimii să nu-i farm.
    Mă duc la Dumnezeu ce locuieşte’n
    chilia crinului ca într’un Psalm."
    (Miron Scorobete)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu să binecuvânteze lucrul mâinlor tale, să-ți dea sănătate și pace ca să te poți bucura de toate și să ne mai încânți sufletele obosite de iarna grijilor ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne ajută!
    Mulțumesc frumos!
    De n-ar fi Domnul să dea ploaie la bună vreme și nu ne-ar dărui lumina blândă a soarelui, nu ne-am putea bucura de atâta frumusețe, indiferent de cât de mult ne-am osteni!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa ai spor la lucrarile din frumoasa ta gradina.

    RăspundețiȘtergere

Miercurea fără cuvinte-refugiul meu!

Miercurea fără cuvinte este găzduită de Carmen,  https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/?m=1 Happy WW!