Translate

vineri, 3 februarie 2023

Hobby: pictura și gătitul

 Ieri, pentru că a fost sărbătoare, am avut timp să mă bucur de mai mult timp liber!

Am ales să lucrez la un calendar, cumpărat de la Lidl, pe care trebuie să-l personalizez, așa cum îmi doresc.

Pentru luna februarie, am ales să pictez o domniță privind in depărtare, sub un copac înflorit!




Dupa ce am pictat, m-am îndulcit cu mama, cu un tiramisu, făcut in casă!


Faceți ceea ce vă aduce bucurie!
Lucrați și dăruiți,  cu bucurie!



5 comentarii:

  1. Foarte frumoasă domnița! Delicată și visătoare.
    Tare bine arată și tiramisu... De nu eram la muncă și nu era zi de post, dam o fugă să îl gust, să văd dacă l-ai făcut la fel de bun ca de obicei. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmbrățișări și urări de sănătate mamei tale! Sărut mâna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Daniela!
      Am făcut tiramisu, mai mult pentru mama. Azi a plecat!
      Cred ca fac ,mâine, un tiramisu cu portocale!

      Ștergere
  3. frumoasa pictura, iar tiramisu arata tare bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Ioana!
    Mi-ar plăcea să am mai mult timp (sau să acord mai mult timp) picturii.
    Mâinile mele , parcă au uitat...spre deosebire de ale Mariei!

    RăspundețiȘtergere

Miercurea fără cuvinte- primăvara mea!

  Miercurea fără cuvinte este găzduită de Carmen, https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/  ! Happy WW!