Translate

sâmbătă, 4 februarie 2023

Ce mai gătim, rapid și bun?


Bine v-am regăsit!
Suntem iar, la sfârșit de săptămână și știu că dorim să facem multe prin casă, să avem timp , putin timp și pentru pasiunile noastre, să stăm și cu familia, să mergem in vizită sau să primim musafiri...Weekendul e un timp de curățenie, cumpărături, ...Dar, mai e și timp de relaxare, de făcut acele lucruri care îti dau bucurie și fac bucurie celorlalți!
De aceea, în ultimii ani, am încercat să găsesc rețete simple, rapide pentru a micșora timpul de stat în bucătărie!

Am descoperit pe instagram, aceasta rețetă și am făcut-o de câteva ori, cu mai multe sau mai puține ingrediente și a ieșit foarte bună!

Ingrediente: foietaj(puff pastry de la Lidl sau Penny)
cremă de brânză
1 zuchini, 
1 ceapă roșie
3 -4 ouă, bătute
cașcaval(brânzeturi care se topesc)
 
Se pune foaia în tavă, se unge cu  crema de brânză. Apoi, se adaugă, ceapa roșie tocată julien,  zuchini in fâșii subțiri și ouăle bătute.
La final, acoperiți totul, cu o binecuvântată și generoasă porție de cașcaval ras.
În cuptorul preîncălzit, la 180 grade, se lasă la copt, 25-30 de minute.
Poftă bună!









Desert: tiramisu cu portocale
Ingrediente: 
portocale, pentru suc
pișcoturi
esență portocale
mascarpone
ouă( 2 ouă la 250 g mascarpone)




Din casă: 

a înflorit crinul Amaryllis!

Invăț:

limba Japoneză, ca să pot conversa cu fiica mea


Din natură:


Lucrez: la păturica Patchwork!


Ascult:
Mozart

Ceva frumos: o ilustație de pe Pineterest!

Un citat, un verset, un gând...

”Nu-ți face griji pentru nimic, dar roagă-te pentru toate! Spune-i lui Dumnezeu ce ai nevoie și mulțumește-i pentru tot ce a făcut” (Filipeni 4:6-8)



 Weekend binecuvântat cu frumos și iubire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Miercurea fără cuvinte- primăvara mea!

  Miercurea fără cuvinte este găzduită de Carmen, https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/  ! Happy WW!