Translate

luni, 14 noiembrie 2022

Binecuvântare

 "L-am rugat pe Dumnezeu


Să-mi dea putere,

Dar El m-a făcut slab
Ca eu să învăț simplitatea și smerenia.

L-am rugat să mă ajute
Sa fac fapte mari.
Dar El m-a micșorat
Ca eu sa fac fapte bune

L-am rugat sa-mi dea bogăția
Ca eu să fiu fericit,
Dar El m-a făcut sărac
Ca sa devin înțelept.

L-am rugat toate lucrurile
Ca să pot gusta viața.
Dar El mi-a dat viața
Ca să pot gusta toate lucrurile.

Nu am primit nimic
Din tot ce-am cerut,
Dar am primit tot
Ce-a fost bun pentru mine.

Împotriva voinței mele
Au fost ascultate rugămințile mele.
Sunt printre oameni
Un om binecuvântat."
Rumi

6 comentarii:

 Lunea curata  Primăvara venea întotdeauna însoţită de cele șapte săptămâni de liniște. Un popas al trupului, un răgaz al sufletului. Perioa...