Translate

joi, 9 aprilie 2015

Mamă...pentru scoala altfel!

Azi, am fost la scoala 131, unde fetita mea, Maria, este in clasa a întâia...Doamna invățătoare,D.P. mi-a dat "mână liberă" să mă joc cu cei mici.
Deci, tot ceea ce am pregătit a fost o supriză si pentru fiiica mea si pentru Doamna.
Tema zilei:"Șezătoarea -tradiții, obiceiuri, cântece,bricolat...în săptămâna Patimilor!"
Toate au fost îndulcite cu cozonac ,rafaelo(făcut in casă,Multumim, Simona!),  pandișapan cu vișine, sucuri, negrese parfumate si imbrăcate în cocos.
Multumesc mămicilor care au putut ajuta la această "șezătoare"!
Sper că toată lumea s-a distrat și am învâțat, jucându-ne!




Am avut emotii ...Sper că ceea ce am început, azi, în joia Mare, să fie de bun augur, pentru colaborarea pe care eu mi-o doresc cu scoala , cu Doamna.
Beneficiari:copiii, Doamna și părinții!
Revin cu mai multe detalii...

                                                 Nu uitați să vă jucați! Să petreceți timp de calitate cu cei mici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Miercurea fără cuvinte- trandafiri

 Miercurea fără cuvinte este găzduită  de Carmen,  https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/?m=1 Happy WW!