Translate

miercuri, 5 martie 2014

Ranunculus sau piciorul cocosului

Desosebite in buchete sau aranjamente florale,delicate si senzuale,florile de ranunculus,sunt din ce in ce mai prezente, mai dorite de iubitorii de flori.
Azi mi-am cumpărat două ghivece cu ranunculus ,după ce mult timp,doar le-am admirat,in aranjamente florale ...Seamănă cu trandafirii,dar si cu bujorii....




Pentru cei interesati  de aceste flormai multe detalii aici  http://www.fundesign.ro/articole/plante_de_balcon_si_gradina/ranunculus/

Un comentariu:

  1. frumoase flori!!! eu le admir demult in poze cu buchete ale mireselor pe net..acuma am vazut ca se vind si la noi, am sa ma duc sa-mi iau si eu cateva, sunt asa frumoase!!! nici nustiu ce culori sa aleg :)

    RăspundețiȘtergere

Duminică binecuvântată!

Din grădină!