Traditii, obiceiuri

Gandul zilei

Prin ce are a se împodobi sufletul? Numai şi numai prin dragostea de Hristos, ce cuprinde în sine toate celelalte podoabe: tot mărgăritarul credinţei, tot argintul nădejdii şi toate pietrele scumpe ale tuturor celorlalte virtuţi. Sfântul Nicolae Velimirovici

Translate

duminică, 23 martie 2014

Nicu Alifantis

Există in viata mea, oameni foarte dragi,cu care am crescut pe dinăuntru,cu care am impărtit iubiri, amintiri, tristeti bacoviniene,poezii si melodii rămase ,pentru totdeauna, in suflet...Pe domnul Alifantis l-am intâlnit , face to face, prin anii 1991 si i-am mărturisit, atunci, dragostea mea neconditonată pentru muzica domniei sale...Aseară l-am revăzut, după atâtia ani , cu povara timpului pe chip, intr-un concert -intălnire, asa cum spunea domnul Razvan Voiculescu,la Espace Minoux! 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Loading...

Arhivă blog