Translate

sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Icoane pe sticlă

Cândva măinile mele uitaseră abilitatea cu care le inzestrase Creatorul.... După multe investigatii,diagnostice nereale, medicamente cu punga...am descoperit terapia care  mi-a redat mobilitatea dar si puterea să Trăiesc: pictura,iconografia, arta...    
Multumesc, Liei Muja  (Cecilia Muja si Cristinei Untaru pentru timpul petrecut impreună spre bucuria noastră si a copilasilor care veneau la Centrul de pictură "Pârvu Mutu"-al Episcopiei Bucuresti-anii Domnului, ,2005,2006, 2007, 2008...)  Icoanele sunt făcute atunci,când invătam , alături de fiul meu, Andrei, tainele icoanelor pe sticlă...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Miercurea fără cuvinte- primăvara mea!

  Miercurea fără cuvinte este găzduită de Carmen, https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/  ! Happy WW!