Translate

miercuri, 8 iunie 2011

Pablo Neruda

POEMA 12

Pentru inima mea ajunge pieptul tãu,
Pentru libertatea ta ajung aripile mele.
De pe buzele mele va ajunge pînã la cer
Ceea ce dormea în sufletul tãu.

În tine e iluzia de fiecare zi.
Ajungi ca roua pe corole
Subminai orizontul cu absenta ta.
Într-o eternal fugã precum e valul.

Am spus cã-n vînt cîntai
Ca pinii si catargele
Ca ele înaltã si tãcutã esti.
Si te întristezi dintr-o datã ca o cãlãtorie.
Primitoare ca un drum vechi.
Sãlãsluiesc în tine ecouri si voci nostalgice.
Eu mã trezii si uneori emigreazã si fug
Pãsãri ce dormeau în sufletul tãu.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Decorațiuni pentru sărbătorile Pascale

Îmi place să "meșteresc" ceva, pentru fiecare anotimp sau sărbătoare.  Pentru sărbătorile Pascale,obișnuiesc să fac câteva podoabe...