Translate

marți, 8 martie 2011

Din Canonul Mare al Sf. Andrei Criteanul...


"Ingrijitu-m-am cu deadinsul

numai de podoaba mea cea din afarã,
nebãgând seamã de cortul dinlãuntru,
cel dupã chipul lui Dumnezeu.
Fãcându-mi urâtenia
chip patimilor mele,
prin pofte iubitoare de plãceri,
mi-am stricat frumusetea mintii.
Îngropat-am, Mântuitorule, cu patimile
frumusetea chipului celui dintâi;
dar ca pe o drahmã, oarecând, cãutându-mã,
asa mã aflã.
Pãcãtuit-am ca si desfrânata si strig Tie:
eu însumi am gresit!
Primeste, Mântuitorule, ca mir
si lacrimile mele.
Alunecat-am în desfrânare ca David
si m-am umplut de noroi;
dar Tu, Mântuitorule, spalã-mã si pe mine
cu lacrimile mele.
Fii mie milostiv, strig Tie ca si vamesul;
Mântuitorule, curãteste-mã;
cã nimeni din cei din Adam n-au gresit Tie,
ca mine."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ser bijuterii quilling

 Hobby!  Pasiune pentru bijuterii și  quilling ! O săptămână cu spor și bucurii!